top of page

GRATIS VERZENDING OP BESTELLINGEN VANAF €75,- BINNEN NEDERLAND

FAQ

STAAT JOUW VRAAG ER NIET TUSSEN? NEEM DAN EVEN CONTACT MET ONS OP VIA CONTACT@BEYONDSTORIES.NL

  • Waar ruiken de kaarsen en waxmelts van Beyond Stories eigenlijk naar?
    Elke kaars/doosje waxmelts heeft zijn/haar eigen unieke geur. Bij iedere naam zoek ik de meest passende geur uit. Bij iedere kaars/doosje waxmelts staat een omschrijving waar het product precies naar ruikt. Indien je niet zeker bent of de geur bij je zal passen, kun je overwegen om eerst een waxmelts verpakking aan te schaffen. Deze zijn voordeliger en de geuren komen overeen met een full-size kaars!
  • Zijn de producten op Beyond Stories milieuvriendelijk en vegan?
    Ja en ja! Beyond Stories staat volledig achter het milieu. De ingrediënten die Beyond Stories in hun kaarsen/waxmelts gebruikt zijn volledig veganistisch en dierproefvrij. Indien de kaars volledig is opgebrand, kun je ervoor kiezen om het glazen potje schoon te maken en er iets anders in te bewaren! Het doosje van de waxmelts is daarentegen eenvoudig te recyclen.
  • Wat is de brandduur van de kaarsen op Beyond Stories?
    Een 30CL kaars heeft een brandduur van ongeveer 40 (!) uur. De kleinere variant, een 20CL kaars, heeft een brandduur van ongeveer 25 uur.
  • Wat voor geurolie gebruikt Beyond Stories in hun kaarsen?
    Beyond Stories maakt gebruik van geurolie met synthetische stoffen die de natuurlijke geuren van etherische olie nabootsen en versterken.
  • Zien de producten van Beyond Stories er net zo uit als op de foto’s op de website?
    Jazeker! Natuurlijk kan het voorkomen dat het product iets afwijkt van de foto. Het is en blijft een handgemaakt product wat in kleine partijen gemaakt wordt. Maar we beloven je dat er evenveel liefde zit in ieder handgemaakt product van Beyond Stories ;)
  • Mijn favoriete product van Beyond Stories is uit het assortiment. Wat nu?
    Indien jouw favoriete product uit het assortiment van Beyond Stories is, neem dan even contact met ons op. Wie weet kunnen we jouw favoriete product nogmaals maken!
  • Hoe vaak worden er nieuwe producten gemaakt voor Beyond Stories?
    Dat is voor nu nog onbekend. Beyond Stories streeft ernaar om een vast assortiment tot haar beschikking te hebben. Het assortiment zal eens in de zoveel tijd aangepast worden waarbij de minst populaire producten verwisseld worden voor iets nieuws. De seizoensproducten komen echter ieder seizoen weer terug op voorraad voor dat betreffende seizoen.
  • Een product wat ik graag wil hebben is op dit moment niet leverbaar (uitverkocht). Kan ik het product alsnog bestellen en zo ja, hoe lang duurt het dan voordat ik het product mag ontvangen?"
    Helaas kun je geen uitverkochte producten bestellen. Beyond Stories krijgt een melding wanneer een product uitverkocht is. We streven ernaar om deze uitverkochte producten zo snel mogelijk weer bij te maken! Indien je een product heel graag wilt hebben, neem dan even contact met ons op. Dan zijn wij ervan op de hoogte en kunnen we het product apart leggen voor je!
  • Is het branden van een geurkaars met een houten lont anders dan het branden van een geurkaars met een katoenen lont?
    Nee hoor! Het is net zo gemakkelijk als het branden van een kaars met een katoenen lont. Het enige verschil is dat je een fijn, knisperend geluidje hoort tijdens het branden van de kaars.
  • Waarom hebben de waxmelts wel versiering zoals bloemen, kruiden en/of glitters en de kaarsen niet?"
    Dit heeft in de eerste instantie te maken met veiligheid. Als je de waxmelts in een brander plaatst, komen de bloemen, kruiden en/of glitters niet direct in contact met de vlam van het waxinelichte. Indien je bloemen, kruiden en/of glitters als decoratie in en/of op een kaars gebruikt, heb je kans dat deze in de fik vliegen en geloof me – verbrande decoratie ruikt niet lekker! Daarnaast kan het in de weg komen te zitten van de lont, hij zou verstopt kunnen raken.
  • Waar kan ik de producten van Beyond Stories kopen?
    Voor nu alleen nog maar in deze webshop waar jij nu op zit! In de toekomst willen wij onze kaarsen ook aanbieden op sites zoals bijvoorbeeld Etsy, Facebook en Instagram. Daarnaast zijn wij van plan om aan verschillende beurzen deel te nemen waar wij onze producten gaan aanbieden. En wie weet spot je de producten van Beyond Stories in de toekomst ook wel in een winkel bij jou in de buurt ;)
  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
    Neem even contact met ons op en vergeet daarbij je bestelnummer niet te vermelden. Jouw bestelling wordt dan geannuleerd en je krijgt het bedrag z.s.m. teruggestort op je rekening. Houdt er rekening mee dat dit een paar dagen kan duren.
  • Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken tijdens het afrekenen?
    Helaas kun je maar één kortingscode per bestelling gebruiken.
  • Welke betaalmethodes biedt Beyond Stories aan?
    Je kunt op Beyond Stories betalen met de volgende betaalmethodes: - iDeal - PayPal - Creditcard
  • Waarnaartoe verzendt Beyond Stories?
    Beyond Stories verzendt haar producten naar heel Europa!
  • Waarmee worden de producten van Beyond Stories verzonden?
    De producten van Beyond Stories worden verzonden via PostNL. Waxmelts worden verzonden als brievenbuspost. Bestel je zeven doosjes of meer tegelijkertijd? Dan wordt het pakketpost! Kaarsen worden automatisch verzonden als pakketpost. Bestel je een combinatie van kaarsen en waxmelts? Dan wordt dit uiteraad ook pakketpost!
  • Hoe hoog zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten die in rekening worden gebracht zijn de standaard verzendtarieven van PostNL. Beyond Stories biedt gratis verzending aan vanaf €75,- binnen Nederland.
  • Is het ook mogelijk om mijn bestelling op te halen?
    Nee, dit is helaas niet mogelijk! Het opgegeven adres is geen bezoekadres.
  • Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen – help!
    Het kan voorkomen dat jouw pakketje verdwaald raakt in de post en je daardoor jouw bestelling (nog) niet ontvangen hebt. Door het vele online bestellen van tegenwoordig, kan het voorkomen dat jouw pakketje iets langer onderweg is dan gewoonlijk. Als je jouw bestelling na twee weken nog steeds niet ontvangen hebt, neem dan contact met ons op, zodat wij contact op kunnen nemen met PostNL. Als blijkt dat het pakketje kwijt is, dan krijg je een nieuwe bestelling toegestuurd of het desbetreffende bedrag teruggestort op je rekening.
  • Ik ben niet tevreden met mijn bestelling – wat nu?
    Indien je niet tevreden bent met je bestelling, kun je ervoor kiezen om je bestelling te retourneren of om te ruilen. Dit kan tot 30 dagen na aankoop. Houdt er rekening mee dat de verzendkosten voor jouw eigen rekening zijn! We accepteren alleen ongebruikte producten in hun originele staat! Producten met korting kunnen tevens ook niet geretourneerd of geruild worden!
  • Ik heb een product ontvangen wat ik niet besteld heb...
    Dat moet een foutje vanuit ons zijn! Neem contact met ons op en dan regelen wij het verder. Onze oprechte excuses!
  • Wat als mijn bestelling kapot is aangekomen?
    Als je bestelling tijdens het vervoeren kapot is gegaan, neem dan contact met ons op.
bottom of page